Friday, January 4, 2013

တမလြန္အေၾကာင္း

…ျမတ္စြာဘုရားသည္ သာ၀တၳိျပည္၊ ေဇတ၀န္ေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူစဥ္ မာလုက်ပုတၱ မည္ေသာ ရဟန္းတစ္ပါးသည္ ဤသို႔ အႀကံျဖစ္သည္။ ေလာကသည္ ၿမဲ၏ဟု၄င္း၊ မၿမဲဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ အဆံုးရွိသည္ဟု၄င္း၊ အဆံုးမရွိဟု၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အတူတကြ ရွိသည္ ဟု ၄င္း၊ မရွိဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ ဘ၀တစ္ဖန္ျပန္၍ ျဖစ္သည္ဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔ သည္ ေသသည္ အျခားမဲ့၌ ဘ၀တစ္ဖန္ျပန္၍ မျဖစ္ေတာ့ဟူ၍၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည္ အျခားမဲ့၌ ျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္၊ မျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္ဟူ၍၄င္း၊ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ငါ့အား မေဟာၾကားေပ။
…ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤအေၾကာင္းအရာတို႔ကို မသိပါက သူေတာ္ေကာင္းပီသစြာ ၀န္ခံေျပာၾကား ရမည္။ ဤအေၾကာင္းအရာ တို႔ကို ျပတ္သားစြာ မေဟာၾကားပါက ေဂါတမဘုရား၏ သာသန ေဘာင္တြင္ မေနေတာ့ပဲ လူထြက္ေတာ့မည္ဟု အႀကံျဖစ္ေပၚသည္။
…မာလုက်ပုတၱသည္ သူအႀကံျဖစ္သည့္အတိုင္း ျမတ္စြာဘုရားထံ သြား၍​ေလွ်ာက္သည္။
…ျမတ္စြာဘုရားသည္ မာလုက်ပုတၱကို ဤသို႔ေမးပါသည္။ “မာလုက်ပုတၱ…ငါဘုရားသည္ ဤအေၾကာင္းအရာတို႔ကို ေဟာၾကားမည္။ ငါ့ထံ ရဟန္းျပဳလွည့္ပါဟု ေခၚဖူးပါသလား” ဟု ေမးပါသည္။
…မာလုက်ပုတၱက “မေခၚဖူးပါ”ဟု ျပန္၍ ေလွ်ာက္သည္။ “သင္သည္ ငါဘုရားအားဤအေၾကာင္းအရာတို႔ကို ေဟာၾကားပါရန္ ေလွ်ာက္ဖူးပါ သလား”ဟု ေမးပါသည္။ မာလုက်ပုတၱက “မေလွ်ာက္ဖူးပါ”ဟု ေလွ်ာက္သည္။ “အခ်ည္းႏွီးေသာ ေယာက္်ား ဤအေၾကာင္းအရာ တို႔ကို ေဟာၾကားပါရန္ ငါဘုရားကို မည္သူကမွ် ေလွ်ာက္ထားျခင္း မရွိပါပဲ မည္သူ႔ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ေဟာရပါမည္နည္း။
…မာလုက်ပုတၱ…ဤအေၾကာင္းအရာတို႔ကို မေဟာသမွ် ငါ၏တရားကို မက်င့္ဟုဆိုျငားအံ့၊ ထိုသူသည္ ငါထံမွ မဂ္တရားဖိုလ္တရား မသိရမွီ ေသဆံုးရာ၏။ ငါဘုရားသည္ ထိုတရားကို မည္သည့္အခါမွ် ေဟာၾကားမည္ မဟုတ္ေပ။
…ဥပမာအားျဖင့္ လူတစ္ဦးသည္ အဆိပ္လူးေသာမွ်ားျဖင့္ အပစ္ခံရအံ့၊ ထိုသူကို သူ၏ေဆြမ်ဳိးမ်ားက ေဆးဆရာေခၚၿပီး မွ်ားႏုတ္၍ ေဆးကုရန္ ေျပာၾကားရာ၏။ မွ်ားမွန္သူက မွ်ားမႏုတ္ပါႏွင့္အံုး၊ ဒီမွ်ားကို မည္သူက ပစ္ပါသနည္း၊ အဘယ္ေၾကာင့္ ပစ္ပါသနည္း၊ မည္သို႔ေသာအဆိပ္ကို သံုးပါသနည္း၊ ထိုအေၾကာင္းအရာေတြသိရမွ ေဆးကုမည္ဆိုျငားအံ့၊ ထိုသူသည္ သူသိလိုေသာ အေၾကာင္းအရာတို႔ မသိရမွီ ေသဆံုးရာ၏။
…ထို႔အတူ ေလာကသည္ ၿမဲ၏ဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ မၿမဲဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ အဆံုးရွိသည္ဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ အဆံုးမရွိဟု၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာႏွင့္္အတူတကြရွိသည္ဟု၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ အတူတကြ မရွိဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ ဘ၀တစ္ဖန္ျပန္၍ ထပ္မံ ျဖစ္သည္ဟု၄င္း၊ ဘ၀တစ္ဖန္ ထပ္မံမျဖစ္ေတာ့ဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ ထပ္မံ၍ ျဖစ္သည္ လည္းမဟုတ္၊ မျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္ဟူ၍၄င္း၊ ထိုသို႔အယူအမ်ဳိးမ်ဳိးရွိသူတို႔သည္ ထိုအယူအမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ ဆင္းရဲအမ်ဳိးမ်ဳိးမွ လြတ္ေျမာက္ေသာ မဂ္ဥာဏ္ဖိုလ္ဥာဏ္ကို သိျမင္ႏိုင္ပါ မည္ေလာဟု ေမးေတာ္မူသည္။

…မာလုက်ပုတၱ…ဤသို႔ေသာအယူရွိသူတို႔သည္ ပဋိသေႏၶေနရျခင္း၊ အို၊ နာ၊ ေသရျခင္းစေသာ ဒုကၡ အမ်ဳိးမ်ဳိး ျဖစ္ၾကရကုန္၏။ ထိုဆင္းရဲအေပါင္းမွ လြတ္ေျမာက္ရန္အတြက္ ယခုပင္လွ်င္ ငါ၏ တရားေတာ္ကို က်င့္ႀကံအားထုတ္ပါ” ဟု ေဟာေတာ္မူသည္။
ဗုဒၶမေဟာေသာတရား…
…မာလုက်ပုတၱ…ငါဘုရားမေဟာေသာတရားကား အဘယ္နည္း။ ေလာကသည္ၿမဲ၏ဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ မၿမဲဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ အဆံုးရွိသည္ဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ အဆံုးမရွိဟု၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္အတူတကြ ရွိသည္ဟု၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္အတူတကြ မရွိဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ ဘ၀တစ္ဖန္ ျပန္၍ျဖစ္သည္ဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ မျဖစ္ေတာ့ဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ ျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္၊ မျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္ဟူ၍၄င္း၊ ဤအေၾကာင္းအရာတို႔ကို ငါဘုရားသည္ မည္သည့္အခါမွ် ေဟာၾကားမည္ မဟုတ္ေပ။

…အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုအေၾကာင္းအရာတို႔သည္ ေလာကီအက်ဳိးစီးပြါးႏွင့္လည္းမစပ္၊ ေလာကုတၱရာ​အက်ဳိးစီးပြါးႏွင့္လည္း မစပ္၊ မဂ္ဥာဏ္ဖိုလ္ဥာဏ္ႏွင့္လည္းမစပ္၊ သစၥာေလးပါးကို သိျမင္ျခင္းငွါႏွင့္လည္းမစပ္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ဤအေၾကာင္းအရာတို႔ကို ငါဘုရားမေဟာၾကားျခင္းျဖစ္သည္။

ဗုဒၶေဟာၾကားေသာတရား…
…မာလုက်ပုတၱ…ငါဘုရားသည္ အဘယ္တရားကို ေဟာၾကားသနည္းဟူမူ ဤတရားသည္ ဆင္းရဲျခင္း သေဘာျဖစ္သည္။ သမုဒယ တဏွာသည္ ဆင္းရဲျခင္းသေဘာကို ျဖစ္ေစသည္။ ဤတရားသည္ ဆင္းရဲျခင္း ဒုကၡအမ်ဳိးမ်ဳိးမွ လြတ္ေျမာက္ေသာနိဗၺာန္ျဖစ္သည္။ ဤတရားသည္ ဆင္းရဲျခင္းမွ လြတ္ေစေသာ က်င့္စဥ္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေဟာၾကားျခင္းျဖစ္သည္။

…ထိုတရားကို ငါဘုရား အဘယ့္ေၾကာင့္ ေဟာၾကားသနည္းဟူမူ ထိုတရားတို႔သည္ သတၱ၀ါတို႔၏ အက်ဳိးစီးပြားႏွင့္လည္း စပ္၏။ ကိေလသာခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းငွါလည္းစပ္၏။ သစၥာေလးပါးကို သိျမင္ျခင္း ငွါလည္းစပ္၏။ နိဗၺာန္သို႔ မ်က္ေမွာက္ျပဳျခင္းငွါလည္းစပ္၏။ ဤတရားသည္ သတၱ၀ါတို႔အတြက္ လြန္စြာအက်ဳိးမ်ားေသာေၾကာင့္ ငါဘုရားေဟာၾကားျခင္းျဖစ္သည္။

…မာလုက်ပုတၱ…သင္သည္ ငါဘုရားက သတၱ၀ါတို႔အတြက္ အက်ဳိးမ်ားေသာေၾကာင့္ ေဟာၾကားေသာ တရားကို ေဟာၾကားသည့္ အတိုင္းသာ မွတ္သားထားပါေလာ့၊ ငါဘုရားက…သတၱ၀ါတို႔အတြက္ အက်ဳိးမမ်ားေသာေၾကာင့္ မေဟာၾကားေသာတရားကို မေဟာသည့္ အတိုင္းသာ မွတ္သားထားပါေလာ့ ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္။
(မဇၥ်ိမပဏၰာသပါဠိေတာ္-စူဠမာလုက်ပုတၱသုတ္မွ)

ေ၀ါဟာရစကားမွ လြတ္ေသာတရား…
…အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသခင္သည္ သာ၀တၳိျပည္ ေဇတ၀န္ေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုး ေနေတာ္မူစဥ္ ၀စၱအႏြယ္ျဖစ္ေသာ ပရိဗိုလ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားထံ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ေလွ်ာက္ပါသည္။

…“ျမတ္စြာဘုရား၊  ေလာကသည္ၿမဲ၏ဟု၄င္း၊ မၿမဲဟု၄င္း၊ ေလာကသည္ အဆံုးရွိသည္ဟု၄င္း၊ အဆံုးမရွိဟူ၍၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္အတူတကြရွိသည္ဟု၄င္း၊ အသက္သည္ ခႏၶာကိုယ္ႏွင့္ တျခားစီတည္ရွိေနသည္ဟု၄င္း၊ သတၱ၀ါတို႔သည္ ေသသည့္အျခားမဲ့၌ ဘ၀တစ္ဖန္ျပန္၍ ျဖစ္သည္ ဟု၄င္း၊ ဘ၀တစ္ဖန္ျပန္၍ မျဖစ္ေတာ့ဟု၄င္း၊ ဤသို႔ေသာအယူရွိသူသာ မွန္သည္။ တျခားေသာ အယူရွိသူတို႔သည္ မွားေသာအယူရွိသူ ဟူ၍ သတ္မွတ္ႏိုင္ပါမည္လား” ဟု ေလွ်ာက္သည္။

…ငါဘုရားသည္ “ဤသို႔ အယူမရွိပါ” ဟု ေျဖသည္။ “ျမတ္စြာဘုရား… ဤသို႔ဆိုပါက အဘယ္အျပစ္ကို ျမင္၍ ဤအယူကို မယူပါသနည္း” ဟု ေလွ်ာက္သည္။ “ဤအယူတို႔သည္ ဘ၀အတြက္ ေတာင့္တမႈ၊ ေၾကာင့္ၾကမႈ၊ ပူေဆြးမႈစေသာ စိတ္၏ ဆင္းရဲျခင္းသေဘာမ်ားသာ ျဖစ္ေစသည္။ ထိုအယူတို႔သည္ သံသရာမွ လြတ္ေျမာက္ျခင္းငွါ မျဖစ္၊ ကိေလသာခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းငွါ မျဖစ္၊ မဂ္ဥာဏ္ဖိုလ္ဥာဏ္ ရရွိျခင္းငွါ မျဖစ္၊ ထိုအယူတို႔သည္ (မိစၦာအယူ)မ်ားသာျဖစ္၏။”

…၀စၦက…“အရွင္ဘုရား…ဤသို႔ဆိုပါက တပါးေသာအယူမ်ား ရွိပါသလားဘုရား”

…၀စၦ…“ငါဘုရားသည္ (အယူဟူေသာေ၀ါဟာရစကား) အားလံုးကို စြန္႔ပယ္ၿပီးျဖစ္သည္”ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္။ ၀စၦ…“ငါဘုရားသည္ ခႏၶာငါးပါး၏ ျဖစ္ျခင္းပ်က္ျခင္း သေဘာမ်ားကို ထူးေသာ ပညာဥာဏ္ မ်က္စိျဖင့္ မ်က္၀ါးထင္ထင္ သိျမင္ၿပီးျဖစ္သည္။ ဤသို႔ သိျမင္ၿပီးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ငါ့ကိုယ္၊ ငါ့ခႏၶာ၊ ငါ့အသက္၊ ငါ့၀ိညာဥ္၊ ငါ့လိပ္ျပာဟု မွားယြင္းစြာ စြဲလမ္းေသာ ဥပါဒါန္အားလံုးကို ပယ္ၿပီး ျဖစ္သည္။ ထိုဥပါဒါန္တို႔မွ တစ္ဆင့္ျဖစ္ေပၚလာေသာ ငါ၊ အို၊ နာ၊ ေသ ရအံုးမည္၊ ငါေသလွ်င္ ေနာင္တမလြန္၌ ဘ၀အမ်ဳိးမ်ဳိးျဖစ္၍ က်င္လည္ရအံုးမည္ဟူေသာ ဥပါဒါန္အစြဲ မျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ခႏၶာငါးပါးအေပၚ၌ သာယာတက္မက္ျခင္း၊ မာနေထာင္လႊားျခင္း စေသာ သမုဒယတဏွာမ်ား မျဖစ္ေတာ့ေပ။ တဏွာခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းေၾကာင့္ ဒုကၡအေပါင္းမွ လြတ္ေျမာက္ေတာ့၏။”

“အရွင္ဘုရား…ဤသို႔ လြတ္ေျမာက္ေသာရဟန္းသည္ ယခုဘ၀မွ စုေတ ေသလြန္ေသာ္ ဘ၀တစ္ဖန္ ျပန္၍ျဖစ္ရအံုးမည္ေလာ” ဟု ေလွ်ာက္သည္။ ျမတ္စြာဘုရားက “ဤသို႔ ဥပါဒါန္မွ လြတ္ေျမာက္ေသာ ရဟန္းသည္ ပဋိသေႏၶေနျခင္းသို႔ မေရာက္”ဟု မိန္႔ရွိသည္။ “ျမတ္စြာဘုရား…ထိုရဟန္းသည္ ပဋိသေႏၶေနျခင္းသို႔ မေရာက္ သို႔မဟုတ္ မေနရျခင္းသို႔ မေရာက္”ဟု ဆိုလိုပါသလားဟု ေလွ်ာက္သည္။

“၀စၦ…ထိုရဟန္းသည္ ပဋိသေႏၶေနရျခင္းသို႔လည္း မေရာက္၊ မေနရျခင္းသို႔လည္း မေရာက္”ဟု မိန္႔ေတာ္မူသည္။ “တပည့္ေတာ္ သည္ ေရွ႕ကေဟာၾကားခဲ့ေသာတရားတို႔ျဖင့္ စိတ္၌ၾကည္လင္လွ်က္ ရွိပါသည္။ ယခုမူ တပည့္ေတာ္၏စိတ္သည္ ေတြေ၀ျခင္း၊ နားမလည္ျခင္း အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရပါသည္။ ရွင္းလင္းေအာင္ ထပ္မံေဟာၾကားပါရန္” ေလွ်ာက္ထားသည္။

“၀စၦ…သင္နားမလည္ျခင္း၊ ေတြေ၀ျခင္း၊ စိတ္ရႈပ္ေထြးျခင္းသည္ ျဖစ္ထုိက္ပါေပသည္။ ငါ၏တရားသည္ တိမ္မေယာင္ႏွင့္ နက္လွသည္၊ လြယ္မေယာင္ႏွင့္ ခက္လွသည္။ သင္ကဲ့သို႔ တျခားေသာအယူရွိသူကို မဆိုထားႏွင့္၊ ငါ၏သာသနာေတာ္အတြင္း၌ ရွိၾကေသာရဟန္းရွင္လူတို႔သည္ ေယာနိေသာမန သီကာယတို႔ျဖင့္ အာရံုစူးစိုက္ကား ေလ့လာနာယူ ပြားမ်ားအားထုတ္မွ သိႏိုင္ေသာတရားျဖစ္သည္။

…သာမန္သိလိုသူတို႔ႏွင့္ ထိုုက္တန္ေသာတရား မဟုတ္ေပ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုသူတို႔သည္ မိမိယံုၾကည္လက္ခံထားေသာ အယူတို႔ႏွင့္ မတူပါက (အမွားအမွန္ ေသခ်ာစြာ မစီစစ္ေတာ့ပဲ အမွားဟု ထင္ကာ)ပယ္ခ်တတ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

…၀စၦ… သင့္ကို ငါေမးမည္။ သင္ႏွစ္သက္သလိုသာ ေျဖၾကားပါေလာ့။ ဥပမာ-သင္၏အနီးတြင္ ေတာက္ေလာင္ေနေသာ မီးဖိုႀကီးတစ္ခု ရွိသည္ဆိုပါစို႔။ ထိုမီးဖိုကို သင္ျမင္ေတြ႔သည္ မဟုတ္ပါလား။”

“မွန္လွပါ၊ ထိုမီးဖိုကို ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ပါသည္။”

“၀စၦ…ထိုမီးေတာက္သည္ မည္သည့္အရာကို အစြဲျပဳ၍ ေတာက္ေလာင္သနည္း။”

“မွန္လွပါ၊ ထင္းျမက္ေျခာက္တို႔ကို အစြဲျပဳေတာက္ေလာင္ပါသည္။ “အကယ္၍ ထိုမီးသည္ၿငိမ္းသြား ပါအံ့၊ ထိုၿငိမ္းသြားေသာ မီးေတာက္ကို သင္ျမင္ႏိုင္ပါမည္ေလာ” ဟု ေမးေတာ္မူသည္။ “မွန္လွပါ၊ ျမင္ႏိုင္ပါသည္ဘုရား”ဟု ေလွ်ာက္သည္။

“၀စၦ…ၿငိမ္းသြားေသာမီးသည္ မည္သည့္အရပ္၊ မည္သည့္ဌာနသို႔ ေရာက္သြားသည္ကို သင္…ေျဖၾကားပါေလာ့” “ျမတ္စြာဘုရား…ၿငိမ္းသြားေသာ ထိုမီးေတာက္သည္ မည္သည့္အရပ္၊ မည္သည့္ဌာနသို႔ ေရာက္သြားသည္ကို ေျဖၾကားရန္ မသင့္ေတာ္ပါ။ ထိုမီးေတာက္သည္ ေလာင္စာကို အစြဲျပဳ၍ ေတာက္ေလာင္ေသာေၾကာင့္ ေလာင္စာျဖစ္ေသာ ျမက္ေျခာက္၊ ထင္းတို႔ ကုန္ခန္းသြား ေသာေၾကာင့္ မီးေတာက္သည္လည္း အလိုလိုၿငိမ္းသြားေသာအျဖစ္သို႔ ေရာက္သြားပါသည္။”

“၀စၦ…ထို႔အတူပင္ ခႏၶာငါးပါးကို ငါ၊ သူ၊ သတၱ၀ါ၊ ေယာက္က်ား၊ မိန္းမ ဟူေသာ ေ၀ါဟာစကားတို႔ျဖင့္ ပညတ္ေသာ္ ပညတ္ရာ၏။ စကားအျဖစ္ ေခၚကာ၊ ေျပာကာ၊ ေခၚေျပာရသည္။ ထိုပညတ္တို႔သည္ သမုတိသစၥာသေဘာျဖင့္ ေခၚေျပာရေသာ္လည္း အေကာင္အထည္၊ ပံုဟန္သ႑ာန္ျဖင့္ ရွိသည္ဟု ငါဘုရား၏စိတ္၌ စြဲလမ္းမႈဥပါဒါန္ မျဖစ္ေတာ့ေပ။ စြဲလမ္းမႈဥပါဒါန္ မျဖစ္ေသာေၾကာင့္ (ဇက္ျပတ္ၿပီးေသာထန္းပင္)ငုတ္သည္ အသစ္တစ္ဖန္ျပန္၍ အတက္မေပါက္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ငါဘုရားသည္လည္း ငါ၊ သူ၊ သတၱ၀ါဟူေသာ အစြဲဥပါဒါန္မ်ား မရွိေတာ့ေသာေၾကာင့္ ဘ၀တစ္ဖန္ ထပ္မံ၍ မျဖစ္ေတာ့ေပ။ ဘ၀မျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ငါသည္ အို၊ နာ၊ ေသ ရျခင္းမွ လြတ္ေတာ့၏။ အို-နာ-ေသမွလြတ္ေသာ္ ၿငိမ္းေအးခ်မ္းသာေသာ နိဗၺာန္သို႔ မ်က္ေမွာက္ျပဳေတာ့၏။”

…၀စၦက ေလွ်ာက္ျပန္သည္။ “တရားအေပါင္းကို သိေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရား၊ ဥပမာအားျဖင့္ အကိုင္းအခက္၊ အသီးအပြင့္ တို႔ျဖင့္ ျပည့္ စံုေသာ အင္ၾကင္းပင္ႀကီးတစ္ပင္ရွိရာ၏။ ထိုအင္ၾကင္းပင္ႀကီး သည္ သခၤါရသေဘာတရားျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာေသာအခါ အကိုင္း အခက္၊ အသီးအပြင့္တို႔သည္ ေဆြးေျမ့ပ်က္စီးရာ၏။ သို႔ေသာ္လည္း မေဆြး၊ မေျမ့၊ မပ်က္စီးပဲ အႏွစ္သက္သက္သာ က်န္ရွိေနေသာ အင္ၾကင္းပင္ကဲ့သို႔ ျမတ္စြာဘုရား၏ တရားေတာ္သည္ အစ-အလယ္-အဆံုး သံုးပါးစလံုး၌ေကာင္းျခင္း မဂၤလာအျဖာျဖာ တို႔ျဖင့္ ျပည့္ စံုေကာင္းမြန္ လွပါေပသည္။ တပည့္ေတာ္ကိုလည္း အရွင္ဘုရား၏ တပည့္သာ၀ကအျဖစ္ မွတ္ယူေတာ္မူပါဟု” ေလွ်ာက္ ထား ေတာင္းပန္ ပါသည္။
(မဇိၥ်မပဏၰာသပါဠိေတာ္-အဂၢိ၀စၦသုတ္မွ)

0 comments:

Post a Comment

လာေရာက္အားေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ကြန္မင့္ေရးသားထားခဲ့ ဖို့ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္

အရွင္ယႆ(လယ္တီ)